مقالات آموزشی

شوروم های مبلمان در تهران

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

شوروم های مبلمان در تهران

شوروم ها از کجا وارد فرهنگ ما شده اند؟

همینطور که از کلمه آن پیداست از 2 کلمه انگلیسی شو و روم استفاده شده است.یعنی اتاق نمایش

خارجیها در بیشتر شغل ها فضایی را اختصاصی برای نشان دارن کالاهای خاصی که کمتر در بازار وجود داشت طراحی میکردند و به مشتریان خاص خود آن محل را نشان میدادند.

 

 

سایت

شاید به بتوان گفت معنی اصلی شوروم در فرهنگ غرب به معنی vip کارهای خاص و قابل عرضه به مشتریان متمولی که دنبال مدل های خاص و کم تکرار در بازار هستند.

بیشتر کاربرد شوروم در دنیای مد،فشن و لباس است که در ایران به اسم مزون و یا آتلیه و گالری معروف است که فروش اندک با مشتریان اندک و پروپاقرص دارند که مدل هایشان همه جا پیدا نمیشود و از طرفی دست دوز و خیلی تمیز هستند.

LEYZERI
TIWALL
MPERAL
TINOTI
KAPPI

شوروم مبلمان در ایران

در ایران نیز شوروم ها چند سالی هست که فعالیت میکنند.و باید قبول کرد که این دست از شوروم ها بیشتر در محلی که کالا یا محصول همانچا تولید میشود و قابل عرضه و ارائه است

اما در مورد مبلمان  داستان کمی تفاوت دارد.

قبل تر ها نمایشگاه های مبلمان خیلی خاص که اغلب در منطقه 1 تهران حضور داشتند،فضایی خاص را جهت دید غیر عموم تعبیه میکردند و مدل های خاص را به مشتری های ویژه نشان میدهند.

اما بعد از گسترش فضای مجازی این بستر فراهم شد که هر کس توانایی جهت تولید و عرضه محصولی دارد بتواند آنرا در معرض نمایش بگذارد.

COMPLEX

اکثر تولید کننده های مبلمان در خارج از تهران حضور دارند و تولیدات خود را در فضای مجازی نشان میدهند و شعار خود را از تولید به مصرف میگذراند.

تولیدکننده ها به دلیل هزینه های کمی که دارند با شعار حذف واسطه درامد خوبی دارند و این مدل خرید ها کمک به تولید کننده است.

اما اکثر مشتری ها به دلیل دوری راه و مسافت زیاد و البته اعتماد به تولید کننده خیلی میلی به آن ترتیب خرید ندارند،هرچند که آنها نیز مشتریان خودشان را دارند.

گسترش شوروم های تخصصی مبلمان در مناطق 1 تهران و عرضه کالایی با کیفیت و با سود کم مشتری ها را بر آن داشت که جستجویی در شوروم های تخصصی مبلمان داشته باشند

FILLI

از کجا به شوروم ها اعتماد کنیم؟

قاعدتا ما برای خریدی مثل مبلمان احتیاج به تحقیق از محل یا شرکتی که از آنجا قصد خرید داریم میکنیم.

باید قبول کرد که مبلمان از آن دسته کالاهایی است که نمیشود اینترنتی سفارش داد،غیر از مبلغ بالایی که بابت خرید آن پرداخت میکنیم حتما باید انرا  پررو کنیم و راحتی و کیفیت محصول را از نزدیک ببیینم.

اول از همه باید بدانیم که فریب تبلیغات مجازی،ویدئوهای با کیفیت و عکس های ادیت شده را نخوریم.

کالا حتما باید رویت شود و 8 قانون اصلی خرید رعایت شود.

از 8 قانون اصلی میتوان به

1.ظاهر کالا

2.نشیمن راحت

3.اندازه متناسب با منزل

4. بودجه از قبل تعیین شده

5.انتخاب پارچه مناسب

6.خرید از شرکت معتبر

7.بازدید دقیق فاکتور تاریخ تحویل

8. ارائه گارانتی معتبر از شرکت معتبر

DININIG

بعد از رعایت قوانین 8 گانه حرید، با یک جستجوی ساده میتوان شورومهای اصیل و معتبر را در سایت های اینترنتی و یا پیج های اینستاگرام پیدا کرد.

بعد از پیدا کردن شوروم معتبر و مدل دلخواه و ارتباط با شوروم مورد نظر و با هماهنگی به آنجا مراجعه کرده و خرید خود را نهایی میکنید.

توجه  داشته باشید که شوروم در فضای خوبی در شهر و کارمندان معتبر که نظریه کارشناسی دارند باشد و تمام سوالات و ابهامات خود در زمینه خرید مبل راحتی را در زمان خرید از کارشناسان فروش بپرسید.

V-D

شوروم مبلمان دنیز ارائه دهنده بهترین و به روز ترین مدل های مبلمان راحتی در ایران است

فعالیت شوروم ما از سال 95 در منطقه پاسداران آغاز گردیده و هر روزه و جمعه ها از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب آماده بازدید حضوری و ثبت سفارش شما مشتری های عزیز میباشد.

یکی از راه های تشخیص اصالت کالا و شوروم داشتن کد اینماد مجموعه است که مجوز فروش اینترنتی و حضوری از وزارت صنعت ،معدن و تجارت است

 

موقعیت مکانی شوروم  مبل دنیز پاسداران

شعبه پاسداران  مبل دنیز  در خ پاسداران خ داوود اسلامی بین بوستان 5 و کوچه لنکران قرار دارد. موقعیت مکانی استراتژیک این شعبه ازدنیز در شمال شهر و واقع شدن در مجاورت بزرگراه زین الدین ، بزرگراه صیاد شمال، خ شهید عراقی  و خیابان فرخی یزدی، دسترسی به این شعبه را آسان نموده و مشتریان می‌توانند به راحتی از شمال، غرب، شرق و حتی جنوب تهران به راحتی جهت بازدید و خرید به این شعبه مراجعه نمایند. همچنین موقعیت محلی این شعبه از مبل دنیز، رفاه حال مشتریان عزیز برای پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو را در پی داشته است. روزانه ده ها مشتری عزیز که از طریق سایت مبل دنیز، کانال تلگرام و یا صفحه رسمی اینستاگرام با ما آشنا می‌شوند، برای بازدید ازشوروم و مشاهده کیفیت، استفاده از مشاوره تخصصی و همچنین خرید، با هماهنگی قبلی به این شعبه مراجعه می کنند.

  • نام شعبه:پاسداران

  • آدرس:پاسداران خ داوود اسلامی بین لنکران و بوستان5 روبروی کوچه رز بن بست عطا پ1 واحد 3

  • شماره تماس:     22587976