مقالات آموزشی

رنگ سال 2022 در مبلمان

مبل

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

رنگ های سال از کجا پدید می آیند؟

بعد از گسترش علم همه گیری مردم به فضای مجازی ،سایت و شبکه های اجتماعی شرکت های بزرگ به این باور رسیدند که هر سال به صورت متحد رنگی را متناسب با روحیه و فضای اجتماعی مردم ایجاد کنند و مد را بر اساس نگرش و تحلیل جمعی به نمایش مردم برسانند.

سایت
به این نکته هم باید توجه کرد که همیشه این شرکت ها بر اساس تناسب رنگی به تفاهم نمیرسند و هر کدام رنگ مورد نظر خود را به نمایش میگذراند.
این شرکت ها و اغلب رهبران آنها از بزرگان و سردمداران مد و پوشاک و دکوراسیون هستند
اما 2 شرکت مهم و تاثیرگزار پنتون و بنجامین مور هستند که اغلب هم با یک تفاوت کوچک و البته اختلاف نظر کم رنگ پیشنهادی را به بازار ارایه میدهند.
ال ریلکسی کارولا
ال-الکساندرا
ال-ریلکسی-کارولا
ال-الکس

رنگ های سال چقدر در زمینه مبلمان مهم است؟

درست است که ما در زمینه مد و به روز بودن پیگیر هستیم و دوست داریم در این زمینه اطلاعاتی داشته باشیم اما واقعا میشود مبلمان را متناسب با رنگ سال خرید کرد؟

واقعیت این است که ما در ایران خیلی به رنگ سال در زمینه مبلمان توجهی نمیکنیم چون امکان اینکه هر سال بخواهیم آنها را عوض کنیم و با رنگ سال ست کنیم وجود ندارد.

این انتخاب رنگ سال بیشتر در زمینه پوشاک و لباس طرفداران بیشتری دارد.

در 3 سال اخیر با گسترش همه گیری بیماری کرونا اغلب افراد تصمیم گیرنده رنگ ها را به سمت رنگ های خنثی و بعضی رنگ ها را به سمت رنگهای شاد برده اند

تک-نفره-مجیک
کاناپه-مجیک
ست-5-نفره-مجیک
تک-نفره-مجیک
کاناپه مجیک
ست-دکوراتیو-مجیک

رنگ سال 2022 از نگاه پنتون

رنگ-سال-1
ویول
رنگ-سال2

کمپانی پنتون که در زمینه مد و دکوراسیون فعالبت دارد رنگ آبی بنفش را به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب کرد.این رنگ حس انرژی و هیجانی دانست.این رنگ حس شادابی و کنجکاوی را در فضایی از منزل القا میکند و برای رهایی از حس انزوا از دنیای تنهایی بعد از ویروس همه گیری کرونا دانست.

ترکیب خلاقانه این 2 رنگ که حاصل تلاش و ساعت ها تفکر کارشناسان این حوزه است میتواند احساس آرامش وزیبایی را یه منزل ما القا کند.

رنگ سال کمپانی پنتون میتواند حس بازیگوشی را به فضای داخلی بیاورد و میتواند حس شادابی طبیعت و دکوری غیر منتظره را برای خانه به ارمغان بیاورد.

برای فضای کودک میتوان این ترکیب را با زرد یا صورتی ترکیب کرد.

 

دیاموند11
تک-دایاموند

انتخاب رنگ سال 2022 از نظر کمپانی خانه بهتر یا گاردن

یکی دیگه از نظردهنده های الگو و پیشرو در صنعت فشن و مد کمپانی گاردن است که رنک سبز غبارآلود با الهام از گیاه نوبیلز است.
این سایه رنگ میتواند حس طبیعت را به منزل ما بیاورد.
حس ارگانیک و طبیعی بودن این رنگ و ترکیب آن با بژ و کرم و سفید و ترکیب آن با رنگ چوب روشن هم در فضای نشیمن و هم فضای اتاق خواب از طرف این شرکت به شدت پیشنهاد میشود.
این رنگ برای دفتر کار خانگی نیز حس آرامش و اثر بخشی فوق العاده ای برای تفکر و تمرکز در فضای خانگی دارد.
رنگ-جانسون
کاریزما

ما در گروه مبلمان دنیز برای راحتی شما عزیزان مشاوره رایگانی را در نظر گرفته ایم تا بتوانیم مسیر راحت تری را برای خرید شما عزیزان بسازیم شما میتوانید با شماره های که در پایین مقاله برای شما در نظر گرفتیم همواره سوالات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و بهترین تصمیم را جهت خرید خود انجام دهید.

 

مشاوره-رایگان